Zonnebril af... winterjas aan! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu Zonnebril af... winterjas aan! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu

Zonnebril af... winterjas aan!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde, Jeroen, Mats & Jelte

07 Januari 2013 | Nederland, Nijmegen

We zijn weer thuis! Wel weer even wennen die kou...
De reis is heel relaxed gegaan. De vluchten waren keurig op tijd, we hadden weer extra beenruimte en de kinderen hebben het weer supergoed gedaan...helaas zat dit keer het bewijs dat het ook anders kan zo'n 6 stoelen bij ons vandaan... 12 uur huilen... het heeft ons wat slaap gekost, maar we hadden wel met die ouders te doen ;-)

Het was wel even stoeien met het tijdsverschil (hoewel het maar 4 uur was). Voor ons gevoel was het pas 17.30 uur toen de lampen al uitgingen in het vliegtuig. Slapen lukt dan uiteraard niet. Twee uur later sliepen Mats en Jelte wel. Mats had een heerlijk plekje gevonden op de grond, waardoor Jelte lekker op zijn stoel kon liggen. We moesten ze allebei wakker maken toen we gingen landen in Rome tegen half 7 's ochtends.
Ook daar ging alles vlot en met dank aan de KLM konden we ook het laatste stukje nog naast elkaar zitten. Mats werd door de hele crew ondervraagd en vond het enorm interessant. Toen we het vliegtuig uitgestapt waren heeft hij zelfs met de piloot gepraat!

We hadden direct de bagage en stapten om half 2 in de trein naar huis... even na 3 uur konden we weer op onze eigen bank neerploffen. Vreemd... maar ook wel weer lekker. Mats verdween gelijk in de kelder om met zijn Duplo trein te spelen en Jelte pakte direct de doos met speelgoeddiertjes, wij hebben de stapel kerstkaarten bekeken ;-)
Daarna lekker in bad en naar vroeg naar bed... de kids lagen er om half 7 in en ik heb ze vanmorgen om kwart over 9 maar eens wakker gemaakt! Heerlijk zo'n eigen bed!

Nu is het tijd voor uitpakken en opruimen... en de foto's weer eens bekijken om mooie herinneringen op te halen...
En dan begint volgende week voor Mats een nieuw avontuur... zijn verjaardag en de basisschool!

Bedankt voor het meereizen en alle leuke reacties!

Groetjes Hilde, Jeroen, Mats en Jelte

• 07 Januari 2013 - 20:46

Ingo En Inge:

Hé globetrotters,

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn en wat geweldig dat alles zo goed verlopen is! Dapper dat jullie het avontuur hebben ondernomen en zo hebben genoten van al het moois dat Argentinië te bieden heeft.

We hebben met jullie meegelezen en de prachtige foto's natuurlijk bewonderd. Fantástisch! Veel plezier met nagenieten en tot snel!

groetjes Ingo, Inge, Maartje en Pepijn

• 07 Januari 2013 - 22:17

Ruud & Trudy:

Welkom thuis en geweldig dat alles zo goed is gegaan.
    Het was zeker wennen hier in het koude kikkerland.
    Lekker weer bijgeslapen en dan staat het gewone leventje weer voor de deur.
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Mats.
    Succes met de was en de fotoreportage.
    Groetjes, Ruud & Trudy

• 08 Januari 2013 - 13:33

Els Den Butter (vrmk.nl):

Beste Hilde, Jeroen, Mats en Jelte,

Welkom thuis en nog een heel mooi 2013 gewenst. Ik heb met veel plezier jullie reis gevolgd, en velen met mij trouwens. Grijs dan weer hè, in Nederland. Veel plezier met jullie mooie herinneringen en bedankt voor het delen!

Veel groeten,
    Els