Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen...

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde, Jeroen, Mats & Jelte

03 Augustus 2015 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Het is bijna zover! Nog wat laatste werkklusjes afronden, met Jelte afscheid nemen op het kinderdagverblijf en dan gaat het echt gebeuren. De tassen staan klaar...nog 2 nachtjes slapen en dan vertrekt ons vliegtuig naar Sri Lanka!

We hebben er onwijs veel zin in en zijn heel benieuwd wat dit nieuwe land ons allemaal gaat brengen...tempels, stranden, wilde dieren, mooie wandelingen, theeplantages....heerlijk op avontuur!

Via dit weblog zullen we jullie een beetje op de hoogte houden van onze belevenissen en uiteraard ontvangen we ook graag reacties terug om een beetje op de hoogte te blijven van de gebeurtenissen in NL!

Een fijne zomer!

Groetjes Hilde, Jeroen, Mats & Jelte

• 03 Augustus 2015 - 21:45

Anouk:

Succes met de laatste klusjes en vooral goede reis! ✈️
    Groeten,
    Bart, Anouk, Ben, Olivier en Dennis.

• 03 Augustus 2015 - 21:52

Karin Faassen:

Hallo allemaal
    Wat een fijn vooruitzicht en wat leuk dat jullie weer een verre reis gaan maken.
    Daar kunnen de kinderen niet vroeg genoeg mee beginnen toch?
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen en belevenissen
    Groetjes Karin

• 03 Augustus 2015 - 21:54

Karin:

Gaan jullie weer met Riksja kids?

• 03 Augustus 2015 - 21:58

Hilde:

Karin, dit keer vooral zelf de route uitgestippeld en accommodaties geboekt. Hebben alleen vervoer en een safari tour geregeld via Srilanka2Go.

• 04 Augustus 2015 - 20:13

Jen:

Joepie wat leuk weer om mee te kunnen lezen met jullie avontuur in Sri Lanka!
    Succes met de laatste klusjes en inpakken... en dan lekker op reis! Heel veel plezier!!!
    XJen, PB, Lucas & Isa