Nog 10 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu Nog 10 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu

Nog 10 nachtjes slapen...

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde, Jeroen, Mats & Jelte

03 December 2012 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Het is bijna zover... nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekt ons vliegtuig naar Argentinië! We hebben er onwijs veel zin in!
Eerst de Sint nog even uitzwaaien, met Mats afscheid nemen op het kinderdagverblijf en de tassen inpakken en dan gaat het echt gebeuren.

We zijn heel benieuwd wat Argentinië ons allemaal voor ervaringen gaat bezorgen... in ieder geval bijna een maand quality time met zijn viertjes!

Via dit weblog zullen we jullie een beetje op de hoogte houden van onze belevenissen en uiteraard ontvangen we ook graag reacties terug om een beetje op de hoogte te blijven van de gebeurtenissen in NL!

Alvast fijne feestdagen!

Groetjes Hilde, Jeroen, Mats & Jelte

• 04 December 2012 - 11:22

Karin Faassen:

Hallo jullie viertjes
    Super dat jullie dit gaan doen.
    Argentinie is een geweldig land. Geniet ervan.
    Regelen jullie alles zelf ter plekke?
    gr Karin

• 04 December 2012 - 15:12

Ruud & Trudy:

Hallo "club vn vier",
    Wat geweldig dat jullie dit gaan ondernemen met de 2 kids.
    Van Tineke hebben wij al mooie verhalen gekregen over Argentinie.
    Maar wij zijn ook zeer benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.
    Wij wensen jullie alle goeds toe en wachten jullie berichten af.
    Gr. Ruud & Trudy

• 05 December 2012 - 14:17

Hermerik:

Ha, goeie reis en veel plezier daar. Los van alle moois dat daar te zien zal zijn heb ik ook goeie berichten gehoord over het Argentijnse vlees!
    groet Hermerik en familie

• 09 December 2012 - 14:04

Maarten En Anouk:

Hee, ons internet werkt (godzijdank eindelijk) weer! Mooi op tijd om jullie belevenissen te kunnen volgen, alvast heel erg veel plezier. Het aftellen is nu echt begonnen!

• 12 December 2012 - 13:23

Martine En Tom:

Hoihoi,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het echt zo ver. Argentinie, here you come. Hartstikke veel plezier samen. Geniet ervan! Tot in 2013, zien we elkaar weer in levende lijve...

Liefs,
    Martine, Tom en Job

• 12 December 2012 - 22:47

Jen & Piet:

Hallo avonturiers,

Tja niet de eerste maar zeker weten niet de laatste reactie! Bij deze willen we jullie een supergave fantastische vakantie wensen, maar dat gaat vast en zeker lukken met zo'n mooie reiskalender!
    Jullie doen het toch maar even zo met z'n 4tjes! Geniet ervan, alvast fijne feestdagen en we zien elkaar in 2013!

Tschuuuuss

• 13 December 2012 - 20:20

Laura, Erik, Ole En Nijs:

Super veel plezier in Argentinië en voor nu een goede reis!

Liefs van ons... :-)