Home sweet home - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hilde, Jeroen, Mats & Jelte - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde, Jeroen, Mats & Jelte

23 Augustus 2010 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Zo, we zijn weer thuis!

Donderdagochtend lokale tijd half 10 zijn we vertrokken en vrijdagochtend om 7 uur weer geland op Frankfurt. Toen was het naar ons idee dus pas 11 uur 's avonds, dus we hebben wel een nachtje slaap gemist.

Mats heeft keurig zijn middagslaapje in het vliegtuig gedaan en toen het donker werd en de lampen uitgingen was meneer net weer wakker ;-) Met wat fimpjes, leesvoer, bezig houden van Mats en alle maaltijden ging de vluchttijd wel snel voorbij.
In Santo Domingo hoefden we ook niet eens het vliegtuig uit en vlogen snel weer door.

Gelukkig hebben we geen last van de jetlag. We hebben afgelopen weekend lekker uitgeslapen om weer wat uurtjes in te halen. Ook zijn de eerste wasjes al weer gedaan en zijn de tassen al bijna uitgepakt.

We kijken terug op een superreis! Snel een mooi fotoboek maken om optimaal te kunnen nagenieten...

Bedankt voor het meereizen en al jullie reacties!

Groetjes,

Hilde, Jeroen en Mats

• 23 Augustus 2010 - 10:18

Ruud & Trudy:

Hallo lieve mensen. Blij te horen dat jullie weer gezond en wel terug zijn.
    Al lekker bijgeslapen en de was gedaan. Heel belangrijk!!
    Geniet nog lekker na en dan weer aan het werk.
    Groetjes en 'n knuffel voor Mats, want die heeft het geweldig gedaan.

• 19 September 2010 - 20:36

Els:

Beste Hilde, Jeroen en Mats,

Erg leuk om jullie reisverhaal van Costa Rica te lezen. Goed om te horen dat het zo'n kindvriendelijk land is. Bedankt voor de link op het forum!

Groetjes,
    Els
    www.verrereizenmetkinderen.nl

• 03 Oktober 2010 - 10:27

Christl:

Ik heb genoten van jullie reisverslag en heb er helemaal zin in gekregen!
    Groetjes Christl